Image Map

Ciasteczka owsiane z czekoladą



          Ciasteczkami zainspirowałam się przeglądając blog niebonatalerzu, troszkę zmodyfikowałam, troszkę zmieniłam, troszkę dodałam i wyszły jedne z najlepszych ciasteczek jakie jadłam :) 



Składniki:

  • 2 szklanki płatków owsianych
  • 3/4 szklanki mąki pszennej
  • 3/4 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 2 jajka
  • pół-3/4 szklanki cukru demerara
  • płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  • ulubione bakalie (ja dodałam niecałą szklankę posiekanej żurawiny, trochę rodzynek i płatki migdałowe)
  • 100 g roztopionego masła
  • czekolada deserowa lub mleczna
Sposób wykonania: 
          Banalnie prosty :) Mieszamy wszystko razem! :) 
Jeśli masa jest zbyt gęsta dolewamy kilka łyżek mleka. Nakładamy po łyżce ciasta na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i delikatnie nadajemy okrągły "ciasteczkowy" kształt. 
Pieczemy w temperaturze 170 st.C do uzyskania złotego koloru. (ok 12-15 min)
 Upieczone ciacha studzimy.

Pora na najbardziej pracochłonną czynność! Która szczerze mówiąc nie jest moją ulubioną ;p

W kąpieli wodnej roztapiamy czekoladę i nakładamy cienką warstwę na nasze ciasteczka. 
Enjoy!! 








3 komentarze:

  1. Na pewno skorzystam z twojego przepisu na te ciasteczka:)
    Wyglądają bardzo pysznie:)
    słonecznego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności- kocham ciasteczka owsiane <3
    A jeszcze z czekoladą to już kosmos w gębie :D Taki dobry kosmos :)

    OdpowiedzUsuń