Image Map

Koktajl jagodowo bananowy.

Ja i mój przyszły M jesteśmy absolutnymi fanami koktajli. M lubi zwłaszcza w roli głównej z bananami, ja zaś sięgam po smaki bardziej orzeźwiające, nawet lekko cierpkie :) Aczkolwiek ostatnie eksperymenty zaowocowały złotym środkiem! Odpowiednio słodki, z dominującym smakiem bananów i nutą lekko kwaskowatych, polskich jagódek. W koktajlach owocowych lubię to, że dają dużą swobodę tworzenia i manipulacji składnikami. Mój przepis jest banalnie prosty, polecam modyfikować go "pod" wasze podniebienia :P 

Składniki:

(Wyszło mi ok 1,5 l koktajlu)


  • 4 dojrzałe banany
  • pół litra jagód
  • sok z połowy cytryny
  • dwie łyżki miodu
  • 700ml zimnego mleka

Wykonanie:
  • wszystkie składniki miksujemy w blenderze, aż dokładnie się połączą 
  • najlepiej smakuje mocno schłodzony 
Smacznego! :) 




2 komentarze:

  1. Wygląda przepysznie... uwielbiam takie napoje:)
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham koktajle tak samo jak Wy! :)
    Pozdrawiam!
    P.S. Fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń