Image Map

Paluszki serowe

Od dawna jestem zakochana w blogu Moje Wypieki.com. Bardzo się ucieszyłam kiedy odkryłam, że przepisy mojej ulubionej blogerki mogę mieć zawsze przy sobie, bo w telefonie w formie świetnej aplikacji :) 

I mój dzisiejszy przepis jest właśnie zaczerpnięty z ów bloga. Paluszki z ciasta francuskiego z żółtym serem. Proste ale finezyjne. Idealne do trwającego jeszcze sezonu grillowego, sałatek lub jako przekąska na spotkania. Robi się szybciutko, wyglądają fikuśnie i smakują bombowo :) Polecam! 


Składniki:

  • dwa arkusze ciasta francuskiego
  • starty żółty ser ok. 250 g
  • roztrzepane jajko
  • ulubione przyprawy (ja dałam ostrą paprykę)
  • opcjonalnie sół

Wykonanie:
  • Arkusz ciasta francuskiego posmarować roztrzepanym jajkiem, oprószyć przyprawami i startym serkiem. Całość docisnąć do ciasta.
  • Przykryć drugim arkuszem i powtórzyć czynność: jajo,przyprawy,ser itd.. 
  • Gotowe ciasto pokroić na paseczki o grubości ok.1cm 
  • Trzymając pasek za oba końce skręcać w przeciwnych kierunkach
  • Wykładać na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, zachować odstępy i piec w temp. 200st C. przez 13-15 min, aż do uzyskania złotego koloru.






Enjoy!

Przepis pochodzi ze strony: mojewypieki.com


2 komentarze:

  1. Kochana, po pierwsze witaj w blogowym swiecie!!! Jest tu tak miło i smacznie, że zostanę oczywiście na dłużej:)
    Piękne zdjęcia, ciekawe przepisy, jednym słowem SUPER:)
    POZDRAWIAM cieplutko :):)
    Natalia z Waniliowy, Lawendowy, Biały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło ;) ja również zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń