Image Map

Owsianka Tropikalna, projekt ŚNIADANIE









Cześć kochani!
Wiosnę czuć już w powietrzu, słonko świeci i od razu (przynajmniej mi) motywacja wskakuje na wyższy poziom.
Oczywiście u mnie wiąże się to z tym, że mówię o 37846487 rzeczach a realizuje znacznie mniej.... ;p
Aczkolwiek pierwszą realizować zaczynam właśnie DZIŚ i postaram się być w tym regularna. Mam nadzieje, że mi w tym pomożecie!
Przedstawiam Wam pierwszy wpis z mojego pomysłu PROJEKT ŚNIADANIE, czyli jak jeść kolorowo i zdrowo oraz jak pozbyć się nudy ze śniadaniowego menu, co Wy na to?
Na dziś przygotowałam śniadanie klasyk. Owsianka. Jednak nie taką, którą większość pamięta z dzieciństwa, szarą papkę bez smaku i niezbyt mile pachnącą....Mój wariant jest nie dość, że zdrowy to kusi wyglądem, zapachem i niesaaaamowitym smakiem. Do tego jest to posiłek pełnowartościowuy i bardzo sycący.
Bomba energetyczna, która da Wam siłę by dzielnie przebrnąć przez pobudki w środku nocy  (8,9 rano. pozdrawiam wszystkich śpiochów)
Co prawda przygotowanie nie należy do najszybszych ale smak wynagradza wszystko.
Sprawdza się jako śniadanie "stacjonarne" ale także jako posiłek na wynos. Dobra zarówno na ciepło jak i na zimno.


Do dzieła.

Składniki:

  • płatki owsiane 
  • mleko
  • woda
  • mango
  • brzoskwinia
  • ananas
  • wiórki kokosowe
  • słodzik (ewentualnie)
  • Siemie lniane, żurawina (opcjonalnie)
Wykonanie:
          Płatki owsiane zalewamy gorącą wodą, odstawiamy na noc do napęcznienia. Mleko gotujemy z wiórkami kokosowymi i słodzikiem, studzimy.

Dnia kolejnego ➡ Podgrzewamy nasze mleko kokosowe w garnku, dodajemy pulchne płatki i podgrzewamy na małej mocy palnika. Świeże owoce kroimy w kosteczkę, dodajemy do owsianki. Całość chwilę gotujemy, podajemy gorące. Jeśli lubicie całość posypcie siemieniem lnianym. 

Smacznego! 

Napiszcie w komentarzach co Wy najbardziej lubicie jeść na 
śniadanie! 


3 komentarze:

  1. owsianki wolę zdecydowanie na zimno :) chociaż...ta Twoja zapowiada sie bardzo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda - bardzo letni kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tropikalna owsianka do zdecydowanie coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń