Image Map

Całoroczne ciasto z owocami


Już OSTATECZNIE skończyłam przerabiać blog... Przynajmniej na jakiś czas. Nawet nie myślałam że ten cały html to aż tak skomplikowana sprawa..  
Ważne, że udało mi się zrobić to co chciałam i myślę, że teraz wszystko wygląda przejrzyściej, a jak Wy myślicie? 



         Mimo, że sezon na śliwki już za nami ale to nie powód aby o nich zapominać! :) Do tego ciasta idealnie nadają się owoce sezonowe jak i owoce ze słoiczków. 
         Przepis z cyklu "wrzuć wszystko do miski i wymieszaj" czyli łatwo, szybko i przyjemnie.. Zapraszam!

Składniki:
  • 2 jajka
  • pół szklanki cukru
  • 1 szklanka mąki
  • pół kostki margaryny
  • kopiasta łyżeczka proszku do pieczenia
  • ulubione owoce 
Sposób wykonania:

         Jak pisałam wyżej wszystko ładujemy do michy i miksujemy :) (margaryna powinna być lejąca)
Ciasto wlewamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia (proporcje są raczej na małą blachę)
Na wierzch kładziemy owoce i wstawiamy do piekarnika. Ustawiamy temperaturę 180 st C i pieczemy do tzw. "suchego patyczka" 









1 komentarz:

  1. Ale bym zjadła kawałeczek takiego pysznego ciacha!!! wyglada rewelacyjnie!!!
    uściski ślę kochana

    OdpowiedzUsuń